پیامدهای دیگر ظهور و جذب چمن مصنوعی گلف ممکن است عمیق باشد و در طول نسلها قابل درک باشد. میلر (2005) “انقراض تجربه” را برجسته می کند.
در آن بیگانگی فزاینده مردم از دنیای طبیعی تر، به ویژه در شهرها، به این معنی است که عادت هنجارهای اجتماعی که بر افکار و رفتار فردی تأثیر می گذارد که توسط یک فرد در یک نسل مشخص به دست می آید، به ویژه از طریق تجربیات دوران کودکی.
در مقاله اخیر، ایگناتیوا و همکاران چارچوبی را برای بررسی فرا رشته ای از چمن ها ترسیم کرد. در اینجا، پیشنهاد می شود که رویکرد مشابهی برای ایجاد جذب و تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی چمن مصنوعی در شهرها در این مرحله نسبتاً اولیه ظهور مورد نیاز است.
شکل 1 چارچوب تحقیقاتی را برای بررسی وضعیت مناظر مصنوعی در شهرها نشان می دهد که نیازمند رویکردهای روش ترکیبی است که علوم اجتماعی و زیست محیطی را ترکیب می کند.
اگر قسمتی مرده و متروک از ملکی دارید که آنقدر وحشتناک است که به سختی می توانید به آن نگاه کنید، خفه کردن آن در غلاف های علف تقلبی ممکن است در واقع یک ارتقاء باشد.
اما چنین سرمایهگذاری را انجام ندهید و فکر کنید این راهحلی کمهزینه، بدون تعمیر و نگهداری و راهحل طولانیمدت برای یک قطعه مشکلساز است.
این اصلاح برای همیشه دوام نخواهد آورد – اگرچه برخی از قطعات کوچک آن ممکن است. و عوارض مربوط به دفع چمن مصنوعی، بدون ذکر تأثیر آن در طول عمر مفید آن، سؤالات جدی در مورد پایداری طولانی مدت آن ایجاد می کند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.